October 26, 2011

wordless WEDNESDAY (:


he help me tape it back together.
i love him
(:

October 13, 2011

whooaa !

finally..
lepas bape byk lama tunggu utk cuti..
akhirnya aku bebas dari ancaman masalah serta stress..

SELAMAT BER HOLIDAY,
kawan-kawan..

sepanjang semester ni, maafkan segala salah dan silap,
terkasar bahasa, terngumpat 
dan lain lain tu ye..

terutama kepada rakan-rakan 
DIB5C uitm lendu melaka
dan 
HOUSEMATE tercinta merangkap M-POP dimensi.. :DD

*wahh, ucapan mcm cuti 3 tahun kann..

SELAMAT BERCUTI DAN BERGOYANG KAKI !


for you, (:

entry ni untuk bff FARA & FATIN ! (:

video

*memang nak buat horizontal sebab nk nmpak kurus :D

selamat bercuti !

October 11, 2011

tak cukup tidur, ok..

memang saja cari pasal kan....
hambik kau !
hahaha..

ye, memang salah sendiri tak cukup tidur ni..
malam tadi duk settle kan blog ni 
sampai la pukul 5 pagi tadi..

taraa... 
blog suda berwajah baru...
*puas hati dengannya wlaupun tak seberapa..

pagi plak, pagi2 dah bgun..
lepas subuh tadi,bersama FARAH, terus teman FATIN tu sebab dia ada MUET..

sampai la sekarang tak tidur lagi..
pas zohor nak g karoke plak.. :P

memang cari pasal kan?

no photo captured sebab tak mandi dari pagi... -.-"