March 27, 2011

kau kawan ke?

aku senanya SENTAP ngn KAWAN aku yg sorang ni..

kitorg dah KAWAN dah lama dah..
sgt rapat..
dari sekolah, sampai sekarang ni..

rahsia kau, rahsia aku,
rahsia aku, rahsia kau..

aku SAYANG sgt kat dia..

ape pun yang dia buat,
aku tetap SAYANG dia..

walau dia menyendiri,
taknak kuar ngn kitorg,
tukar no phone tak inform kitorg,
aku tetap SAYANG dia..

aku SENTAP ngn dia sbb,
hari tu,
aku sgt2 perlukan pertolongan dia..

aku yakin sgt dia ada bnda tu and dia dapat tolong aku..
aku sgt terdesak time tu..

aku msg dia ckp sal nak pinjam BARANG tu..
dia tak reply..
aku igt dia takde credit time tu..
aku call dia plak..
dia x jwb..
oo.. maybe dia dlm kelas n xperasan call aku..
*baikkan aku pikir mcm ni ? HAHAHA :DD

sampai esoknya, dia x REPLY msg atau call aku balik..

oleh sbb terlalu TERDESAK dan x ada pilihan lain,
aku send msg lg sekali,
tny sal BARANG yg aku nak pinjam tu..

x REPLY jgk..

kalau kau x nak bg aku pinjam,
just reply msg aku n make one reason
mcm :

'weyh, aku x bwk la BARANG tu, BARANG tu kt uma'
atau
'weyh, aku xdpt carikan BARANG tu la'

walau pun tipu sikit,
kata org, ambik bahasa sikit..
ni buat aku tertunggu2 n wat aku rasa mcm PENGEMIS yang nak mintak2 BARANG dr org..

aku TAK KAN mintak tolong dari kau lg..

to MISS KAU,
maybe kau dah lupa sape yg tolong kau dulu..
sape yang asik dgr problem kau ngn boypren kau tu dulu..

dan mcm2 lg la.. mls la nak cite.....

kau KAWAN ke?