May 4, 2012

Cinta Buat Emelda


hari ni dah 3 hari aku bekerja.
memang kemain penat, memang kemain letih..
#ckp mcm tak pernah buat part time pulak before ni..
hahaha..

selasa, rabu, khamis, aku bekerja..
sampai tak dapat tgk CINTA BUAT EMELDA untuk sepanjang minggu ni..
#isnin pun tak tengok sebab tak perasan hari tu hari isnin.. 
aku memang kemain bodo.. hahah

tak dapat tgk CINTA BUAT EMELDA pada minggu akhir memang aku rsa mcm..
ggrrrrr... !
aku ikut dari awal sekali tak dpt tgk ending.. memang tak la kan..

nasib baik ada 
TONTON.COM (:
hari ni, aku habiskan semua episod..
balik je dari keje, aku load kan empat2 episod before mandi..
skrg baru habis tgk..

#kemain sedih la hai.. 
t.t
nasib baik aku tgk sorang2.. 

cerita yang menarik..
*padahal dah pernah baca novel dia.. :P
emm happy ending jgk (:
biasalah, kalau tak happy ending, org2 kutuk plak kan.. 

aku rasa aku dah kena tidur..
nasib baik esok keje start pukul 6 petang..

gednite everibadi!